Wednesday, December 14, 2011

Raja buah, siapa yang tak suka ??








p/s:

Wordless wednesday la sangat :p

p/s:

Actually sedang training ColdFusion 8 selama 2 hari bermula hari ni


p/s:

Beli durian kampung di Hulu Langat dalam perjalanan pulang ke rumah dari Agrotek Garden Resort. Satu biji yang besar RM10, yang kecik RM5 sebiji


Korang suka makan durian tak?

 Nak sangat kurus kan ? Klik sini laju-laju


Samsung Galaxy W interface to whatever you like, klik sini laju-laju untuk dapatkan satu !! 

Menangi Grand Livina hari ini, klik sini laju-laju..



My Nuha | Aku Bukan Chef

17 Comments:

  1. kak pB suko sangat sangat makae buoh duyae' nie

    ReplyDelete
  2. i loikeeeeeeeeeeee durian.. sib baik minggu lepas dah makan. Kat umah tu, takde orang yg suka, so akak layan dengan ika jer berdua, nikmatttttt!~

    ReplyDelete
  3. durian..sukeee...eliss, kalo nengok jari 'terbaek' tu jadi mcm terbalik je..hehehe

    ReplyDelete
  4. bestnye kalo dpt mkn durian...tp skang tak leh mkn sbb demam, kang mau lg demam tak bangun2 plak..huhuh

    ReplyDelete
  5. @sW33tdARLiNG kitorang 3 beranak memang hantu durian :)

    ReplyDelete
  6. @amirah terus letak watermark auto, mls nak adjust :p

    ReplyDelete
  7. @|| NaFiRaa || apa lagi, terjah sekarang pasar buah :p

    ReplyDelete
  8. sukerrrr sgt. esp isi tebal :)

    ReplyDelete
  9. terbaik la durian...teringin nak makan durian

    ReplyDelete
  10. kalau makan ramai2x ngan kengkawan or famili mmg best

    ReplyDelete
  11. durian memang bestlah :)

    Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

    ReplyDelete
  12. saya tak suka, tapi tempoyak saya suka la...hehehe

    ReplyDelete
  13. http://wanwidget.com/
    minggu lepas baru ja pekena raja buah

    ReplyDelete
  14. uiss..peberet nihh..tapi dah lama tak dpt makan...huhuhuh..

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)