Friday, March 13, 2015

Jubah Aqeela Fleur by Mrs Him

Sebenarnya, lama dah nak cerita pasal Jubah Aqeela yang saya beli dari  Fleur by Mrs Him (ownernya blogger yang famous amous, siapa lagi kalau bukan Kak Di ) tapi tak sempat-sempat nak cerita kat dalam blog. Saya ni memang susah nak dapat saiz jubah yang moden ni, baik offline atau online. Kalau yang offline pulak, ada yang jumpa tapi mahal pulak. Hari tu kebetulan, Fleur by Mrs Him ada buat promosi Jubah Aqeela. Harga promosi pulak RM70. Tengok-tengok saiz padan pulak aih...Terus order gitu.Tu pun tau dah hujung-hujung nasib ada lagi saiz. Tak sampai seminggu sampai dah barang. Memang cekap dan efisyen. 

Yang best pasal , Jubah Aqeela ni sebabnya :-

Front Zipper (nursing friendly)
Wudu' Zippers (wudu' friendly)
Made From Satin
A-Cut Jubah


Ni saiz yang ada. Saya punya saiz XXL . Biasa kalau baju saiz 46-48.

Kat website  Fleur by Mrs Him tak banyak dah saiz dan warna yang tinggal. Cepat-cepat grab sebelum terlambat tapi harga sekarang RM110 tidak termasuk pos lah yer :)b 





Lepas beli tu, tak sangka lepas tu  instagram Fleur by Mrs Him buat pulak contest #OOTD bagi sapa-sapa yang beli Jubah Aqeela. Saya punya ni kiranya Vol 1 lah. So apa lagi, terus la melaram dengan jubah Aqeela dan join contest tu bulan lepas.

Ni lah gambar dengan jubah Aqeela yang saya melaram untuk join contest tu. Best jubah ni, Tak melekat kat badan . Terima kasih Ad tolong snapkan gambar kat Pizza Hut, Seksyen 7 ni :) 


Tak sangka jugak jadi pemenang contest #OOTD pulak semalam. Alhamdulillah, rezeki bulan Mac :)

p/s: 


Bagi korang yang nak dapatkan jubah yang best, cepat-cepat terjah website Fleur by Mrs Him tau !  


2 Comments:

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)