Friday, August 17, 2012

E- Kad Raya buat semua reader dari Elissmie


Salam Aidil Fitri  buat semua reader di elissmie.com . Maafkan salah silap sepanjang bertahun-tahun berblogging ni . Kot ada entry yang menyentap perasan, haraplah diampuni. Segala kelemahan dan kekurangan tu datangnya dari saya sendiri .Mungkin ni entry melekat sampai habis raya gamaknya :p


Korang ada tak e-kad raya buat saya ni ?? 
Letak link kat sini yer :) 

Ada lagi ker yang kerja hari ni??

Dah tengok ker kisah Erra tu ??Erra Fazira berkongsi tentang memori bersama-sama arwah ayahnya yang menyentuh hati. #AstroRaya

p/s:

Seorang lagi rakan bloger, JEJAI perlukan bantuan semua( Lung Cancer Stage 4) , boleh baca entry INI dan INI.
 
Azhar Bin Ramli a.k.a Jejai (Maybank A/C No : 164351079691)
Mazliana Binti Othman (Maybank A/C No : 164089741562)








Beli tupperware untuk biskut raya dengan harga istimewa, boleh dapatkan disini [ klik laju-laju]
Basuh kereta di Tip Top Spa Auto Service, Seksyen 7, Shah Alam sebelum pulang berhari raya . [ klik laju-laju]
Baju kurung cotton untuk hari raya , klik sini. [ klik laju-laju]



My Nuha | Aku Bukan Chef

9 Comments:

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Minal Ai'din Walfaizin Eliss :)
    Take care

    ReplyDelete
  2. biasa laaaa.. swasta jugak koje cuti raya pendek.. huhuu

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya....maaf zahir dan batin yer...:)

    hari tuh PM dah received kad raya tuh...tq yer...:)

    ReplyDelete

  4. selamat eidulfitri eliss & keluarga.. :)

    ReplyDelete
  5. ader. tapi link luper nk copy.
    M plk nk pth balik. hik3...

    minggu dpn eB ader kursus kat infotech :)

    ReplyDelete
  6. SALAM AIDILFITRI..KENYANG RAYA NI..BERAT PERUT NK JALAN..HOHO..
    TQ TEKA KAK ELISS..NNTKAN JAWABNYER

    ReplyDelete
  7. Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)