Friday, July 25, 2014

Minyak Angin Roll On Aromaterapi , pernah cuba ?

Korang pernah guna minyak angin ? Minyak Angin Roll On Aromaterapi ? Biasanya kalau perjalanan jauh especially balik kampung atau pergi bercuti , mesti kita selalu bawa bersama minyak angin kan. Lepas tu mesti ada adegan tumpah menumpah minyak angin dalam kereta. Satu kereta bau minyak angin kan. Tapi dengan sedikit inovasi, tidak ada lagi tumpah menumpah minyak angin dalam kereta dengan  Minyak Angin Roll On Aromaterapi . Sangat praktikal bagi saya .

Minyak Angin Roll On Aromaterapi ini mengandungi bahan-bahan seperti mentol 4grm, Champor 0.4grm, Minyak Essential 0.5ml. Senang nak guna, korang cuma rol pada bahagian yang korang sakit. Macam pakai deodorant tu la kan kekdahnya . Untuk kegunaan luar sahaja. Jangan korang pergi minum pulak yer . Minyak Angin Roll On Aromaterapi digunakan sebagai minyak angin yang menyegarkan untuk membantu meringankan sakit kepala, perut kembung, masuk angin, mabuk perjalanan, gatal kerana gigitan serangga serta sebagai aromaterapi. 




Comel kan packaging minyak angin ni ? Macam perfume pun ada dan yang pasti senang nak bawa.  Harga RM20 sebotol. Harga tidak termasuk kos penghantaran. Bagi yang berminat boleh PM/SMS 019-333 0900 sekarang!! Sudi-sudilah lawat page mereka di http://www.facebook.com/MinyakAnginRollOnAromaterapi dan jangan lupa LIKE ya!!




Nak jadi agen Minyak Angin Roll On Aromaterapi pun boleh :)

Jangan lupa PM mereka seperti disini yer untuk maklumat lanjut : http://on.fb.me/Wv4LPy


* This is sticky note advertorial entry. Sila skroll kebawah untuk entry yang terbaru  :) Advertise here? 
p/s:

Ada tak sesiapa berminat nak mengiklankan blog peribadi  atau blog bisnes serendah RM 36 setahun disidebar ? Terendah dipasaran. Tak dapat kat belog lain punya . 
Kalau beriklan  6 bulan dan keatas, korang akan dapat satu write ups yang bernilai RM50 secara PERCUMA.
Tiada Banner? Boleh saya designkan  sekali siap animation seperti contoh kat sini atau sidebar.

1 Comments:

  1. Salam Aidilfitri, Eliss. Akak baru baca komen Eliss kat blog akak tu. Terima kasih masih ingat pada akak. Maaf zahir batin dari akak jugak ya, semoga selamat perjalanan pergi & balik, amin :)

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)