Thursday, December 27, 2007

Apple Cicah Garam..

Apple Cicah garam..apple fiji lagikk tu...Tu jer makanan yang masuk ke mulut aku malam tadi..punyalah banyak aku beli yong tau fu sekali bila jer kuey teow tu masuk dlm tekak aku, terus uwek uwek..adakah kuey teow berasal dari beras?? musykil aku...
aku sunguh² laa lapar..uhuk uhuk...

Ungu Violet aku dah kering..tak sempat nak tunjuk gambar dizaman kegemilangannya..uhukk uhuk jugak..pas ni kena carik pokok yang tanam dalam air jer..hari tu ungu violet mati sebab pasu nyer tak cukup besar...sian dier...pokok aku kat ofiz makin segar bugar..penuh akar dier..

0 Comments:

Post a comment

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)