Wednesday, November 29, 2006

Gaji Oh Gaji...

Aku bengang btol la kat sorang ni..dah laa lembab..dier buat aku nyer gaji lambat..dier punya gaji awal2 lagi dah siap..bila aku tanya gaji aku mana dier bleh tanya aku balik,eh hari ni berapa haribulan??buat-buat bodoh..aku pun tak tau dier tuh bodoh atau memang bodoh.....so hari ni baru aku dpt gaji..29hb yang sepatutnya 27 hb..aku tengok dlm purse aku..ada 30 hinggit lagi ni..cukuplah floating cek aku tiga hari..10 hinggit sehari..erm..nasib badan..aku rasa mcm nak pegi bunuh orang jer ni..arghhhhhhhhh..tensen jer..buat keja pun tak semangat..

0 Comments:

Post a comment

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)