Wednesday, June 20, 2012

Aiskrim berasal dari Negeri Sembilan, ada ker?


Akhirnya dapat makan aiskrim masam-masam :) hahaha :)

Solero Split :p

p/s:

Hari ni ada training Cold Fusion lagi sekali, harap-harap jumpa Aaron Aziz lagi tapi tak jumpa pulak hari ni. Esok ada lagi ! :p

Edisi Less Words di Elissmie.com !



36 Comments:

  1. lepas mkn lunch nie mmg sedang elok dpt mkn ice cream kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu tapi ni petang baru dpt makan :p

      Delete
  2. Replies
    1. yer ker. sebelum ni eliss tak pernah makan pulak.

      Delete
  3. Haha.. Baru den perasan! Bersolero bonar! :D

    ReplyDelete
  4. mmg asal negeri 9 ke aiskrim ni? ekekeke

    ReplyDelete
  5. ahahaha..solero tu aiskrim minang!

    ReplyDelete
  6. kah3x.... Eliss buat lawak yea.... rasanya kilang aiskrim nie kat MEDAN SELERO kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :p lawak ker? x der la..ni asikrim yang kita mengidam :p

      Delete
  7. Solero den tengok eskrem tuh, kehkeh!

    ReplyDelete
  8. hehehe. Eliss expecting ke? tahniah. take care.

    ReplyDelete
  9. haha ingatkan icecream apo la tadi...

    ReplyDelete
  10. sedapppnyerrr...
    ade ke yg asal dr negeri sembilan..hmmm

    ReplyDelete
  11. hehe...sesuwai le tu, selero ko yer

    ReplyDelete
  12. haha...dulu pun gurau pasal eskrim ni

    ReplyDelete
  13. Sedapnya eskrem SOLERO ni, dah lama tak makan :)

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)