Programmer by day & Lifestyle Bloggger

makhluk tuhan paling gojes atas muka bumi sedang gigih tulis komen. Terima kasih :)

Thursday, February 25, 2010

Kami di Kota Bharu

Hari ni aku berada di Kota Bharu dengan Niza.Ada bengkel Sistem Rekod Surat Kelantan.Nantikan kemunculan The Return of Si Jakun Bila Menaiki Kapal Terbang minggu depan..Ok,need to go! Adios.Jap lagi nak pergi Pasar Siti Khadijah :p

Selamat Menyambut Maulidur Rasul..Esok cuti! Yeay!!

p/s:

Oh, i miss my hubby and my Nuha :(

Dah baca jangan segan-segan Like entry ini yer :) Tq

11 Comments:

  1. wah..bestnya.
    gamaknya kalau yang tengah komen ni naik kapal terbang pun akan ada edisi jakun yek?hikhikhik..
    mm..keje punya hal xpe tinggal anak jap :-)

    ReplyDelete
  2. lama lak tak mengomen kat sini.
    nmpk kota bharu terus aku teruja..huhu.jangan lupe make nasik kukus deh.

    rindu sungguh ko kg sndr

    ReplyDelete
  3. wah bestnya..ko kursus kat mn tu..

    ReplyDelete
  4. aku balik cny hari tu tak sempat pegi kb. dah bertahun tak masuk kb

    ReplyDelete
  5. alang2 kat kelantan, jelajah le mana-mana tempat dan belilah apa2 yang perlu sebagai ingatan...

    RM952 sekarang or RM1,000 tahun depan????

    Apasal suka marah??

    ReplyDelete
  6. nak shopping apa kat Pasae Siti Khadijah? Teringat pulok lama dah tak balik Kelate. Sabar jelah sbb 2 bln je lg.

    ReplyDelete
  7. i know...i hate to be away from my family as well, and it's getting more often now...

    ReplyDelete
  8. Kena beli baju bebanyak kat klate nih

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)