Wednesday, April 23, 2008

Alhamdulillah...aku dapat tawaran tetap..

Tak tahu mcm mana aku nak gambarkan betapa gembiranya aku...mungkin kali ni rezeki aku..semalam tengah hari, aku dapat surat dari abang Lan (PAR ofiz aku)..memula aku ingat dier memain..Tahniah dapat tetap katanya..terus x sabar aku dengan rakuznyer mengoyak sampul surat..dup2..jantung ku berdegup kencang..chewah...ala2 hindustan gitewhhhh...tengok kat luar sampul surat memang cop perjawatan dah..sekali bila baca header TAWARAN JAWATAN PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT - Taraf Tetap..Alhamdulillah..rasa macam tak percaya pun ada..rezeki my baby♥ agaknya ni..Alhamdulillah...

Tahniah kepada semua yang berjaya..bagi yang tak dapat tu,jgn patah semangat kwn2...aku doakan korang bleh naik tetap x lama lagi..Insya Allah....

Terima kasih abah+ma+mak+ayah kerana doakan anak mu ni siang dan malam...dan yang selalu bagi semangat, my hubby laa...

2 Comments:

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)