Wednesday, February 27, 2008

Mari Mengundi....

Marilah Mari Pergi Mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara
Marilah Mari Pergi Mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara
Hari undi akan tiba
Kekalkan demokrasi
Gunakan hak kita semua yang asasi
Fikir terlebih dulu dengan akal bestari
Sebelum membuang undi
Yang Dihargai

Marilah Mari Pergi Mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara
Marilah Mari Pergi Mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara...
Jangan lupa Kad Pengenalan serta Nombor daftar Undi
Masa tidak kerugian
membuang undi
Bila memangkah kertas undi
Harus kita berhati²
Kalau salah tak berganti susah sendiri
Marilah Mari Pergi Mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara
Marilah Mari Pergi Mengundi
Jangan lupa kewajipan pada negara

p/s: kalo salah mintak diperbetulkan..sungguh bermakna sekali lagu ni...bawak laa apa2 yang aku highlite tu..Nak semak no daftar undi tu sila klik kat link SEMAK DAFTAR PEMILIH kat sebelah kiri blog aku ni..
lagu ni 4 tahun sekali jer bleh dengar kat tv dan radio..kalo ada mozilla leh laa dengar lagu ni kat blog aku...nanti aku upload..muehehehe..
malam tadi sebelah umah aku duk berkempen salah sebuah parti..memekak jer nak tido..:P Biasalah kutuk mengutuk amalan mulia..Mengata dulang paku serpih mengata orang..ntah² ko yang LEBIH

Undilah ‘Parti Tanah Melayu Bersama Dalam Islam’ lambang kunci..muehehehe..hidop makcik maimun!!!
UNDI ADALAH RAHSIA..

0 Comments:

Post a comment

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)