Friday, May 26, 2017

Shopping Online di HappyFresh & Dapat Cashback dari ShopBack Malaysia

Korang pernah dengar pasal Shopback? Shopback ni kira medium pengantara antara online shopping store. Yang best tu, bila korang shopping online dari mana-mana store yang ditawarkan Shopback, korang akan dapat pulangan wang tunai pulak dari Shopback. Tapi sebelum tu korang kena lah buat pendaftaran terlebih dahulu. Bukan setakat tu saja, korang refer kawan untuk pendaftaran pun dapat pulangan tunai juga tau iaitu sebanyak RM 5. Lepas tu kawan korang pulak shopping, dapat lagi pulangan tunai kat kita RM 5. Amboi berganda-ganda pulangan tunai dari Shopback kan. Teruja kan? 


Tak faham jugak, korang boleh tonton video kat atas ni. Cukup RM 10 dah boleh redeem !


Untuk pendaftaran , klik sini laju-laju 



Yang best tu, dalam Shopback siap ada yang jual barangan dapur. Yeay !! I love groceries shopping. My kind of therapy ok. Setiap bulan wajib  groceries shopping . Lagi mudah kalau di hujung jari kan.  Antara groceries store yang ada seperti HappyFresh, honestbee , Walmart dan Lazada . Pilih sahaja store kegemaran korang . 


Ni saya try masuk website HappyFresh . Pulangan tunai sehingga 5 %. Menarik kan?
Yang best tu siap ada kategori Produk Organik . Teruja betul tengok buah-buahan dan sayur-sayuran kat hujung jari ni. Selalu shopping kain baju jer, apa kata cuba groceries shopping pulak lepas ni.

honestbee pulak pulangan tunai sehingga 4%  . Farm to table gitu barangan kat dalam website honestbee ni. Semestinya bahan yang segar untuk menyedapkan masakan korang nanti


Nak lagi teruja ? Sekarang ni, Lazada sedang menawarkan lazada voucher tau. Sehingga 12 % pulangan tunai pulak tu. Rugi tak grab ni.

Dah habis teruja ? Belum lagi. Ni hah nak cakap Shopback sempena Hari Raya pulak . Boleh shopping keperluan hari raya dan dapat pulangan. Banyak brand yang terlibat. Boleh rambang mata dibuatnya. Antaranya termasuk barangan rumah, baju raya dengan jenama fashion designer terkenal,kasut raya, baragan elektrik dan makanan


Jangan terlepas tawaran dari Shopback Malaysia yer.  Untuk pendaftaran , klik sini laju-laju . Selamat bershopping dan menjana pulangan tunai !



1 Comments:

  1. kalo sorang rm5, kalo sehibu org dh lima hibu hinggit., wahhh mkcik kayo ...

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)