Thursday, November 20, 2008

Double Happinest!

Memula sekali aku nak ucapkan
SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT
MA & JOE

yang selamat dinikahkan pada 26/10/2008.

p/s: sorry laa maa sebab baru buat entri ni, asyik lupa jer nak amik pic mu dalam frenster tu..kat ofiz aku dier block laa wey frenster...ampehss btol!wey, aku memang x sangka kalian berdua ni!hehehehe...rindu kat tempat melepak kiter kat paka dulu kan...disitu jua, cintaku berputik..jiwang lak... :P



dan juga selamat hari lahir yang ke sama ngan aku ..hehehehe..pada 28/10/2008...moga panjang umur, murah rezeki dan dapat baby!Jadi isteri mithali tu..moga kekal bahagia ke akhir hayat...


p/s: ni pun aku curik gambar mu yang kat frenster.. :D

0 Comments:

Post a comment

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)