Wednesday, April 16, 2008

Bengkel Fasilitator KIK




Go Karisma Go!Go Karisma Go!Go Karisma Go!



Penceramah kitorang Dr Mustapa Hashim dari MPC



Peserta yang mengikuti Bengkel Fasilitator KIK



Pusat Latihan Kampung Gajah laa ni...

Aku baru jer rilek2 sket..banyak keja btol laa..maklumlah 2 hari x masuk ofiz..pagi tadi pekena nasi goreng ngan paru..utk lunch dah siap tapau laksa penang..malas nak turun balik...

Ni aku nak cerita sket pasal xtvt aku time kat perak tu.sebenarnya tak der laa xtvt luar kelas pun..semer pasal dalam kelas jer la..kalo aku citer aku akan rasa boring..hehehe..baik aku tak yah cerita..ada la buat aktiviti grouping2..KARISMA nama group aku..sila lihat diatas yer..ada 6 orang..

tak pegi mana2 pun masa kat situ...tepi pusat latihan kampung gajah tu ada bekas lombong....xtvt padat sangat...sampai kul 11..xtvt makan pun banyak...mkn 4 kali sehari..hehehe

penceramah aku masa kat perak adalah orang MPC atau dulu dikenali sebagai NPC..national/malaysia productivity centre(Dr Mustapa Hashim) ..
dier ni selalu ckp terengganu dalam kelas..padahal dier orang kedah x silap..dier ckp kalo dier marah jer dier akan keluar bahasa kedah..hehehe..memang tak ngantuk sangat laa dalam kelas tapi time2 akhir kelas la sebab semua dah letih..

balik, singgah tapah beli jambu batu seedless ngan jambu madu...dan pencicah mak bee..sungguh rindu sekali pada my hubby..:PMaklumlah sejak kawen ni tido bawah ketiak dier jer tetiba aromatik tu tak der plak..berendam ayor mater laa jugekkk malam2..huhuhu..shyyyyyy!!jgn told my hubby naaa...

0 Comments:

Post a comment

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)