Programmer by day & Lifestyle Bloggger

makhluk tuhan paling gojes atas muka bumi sedang gigih tulis komen. Terima kasih :)

Friday, July 07, 2017

Sambutan Raya Infostruktur 2017

Hari ni sambutan hari raya kat Jabatan Infostruktur. Selalu ada by jabatan dan ada booth tapi sejak kelab ofiz kitorang dah dibubarkan dan digabungkan dengan jabatan lain tak buat dah la sambutan macam dulu-dulu. Layankan jer la gambar yang ada ni. Kebetulan handphone tak ada bateri so, layan gambar yang mana ada jer la , ihsan si Ad. hehehe. 



Dengan boz baru, team emel. Sorang tak dapat dikesan, sorang lagi dah cuti bersalin. 

Kaching ke love tanda tu ? Belasah 

Dengan ad gambar wajib ada setiap tahun


Geng gossip moms tanpa Zira. hahaha

kaching lagi !

yat tengok apa? 

Ad dan Rai

 
Tuan tanah dan Rai

Rai dan Kak Yat
 
Dengan otai network

Haruslah tuan tanah kedaung nak tumpang posing  

 
Ad
Pinjam hamper cabutan bertuah jer. Ad dapat jugak heater tapi dah tukar dengan 
Kak Sha dapat oven.untungggglah..

Baby shower sekali untuk si Yat. hehehe
 
Sopan katanya...

 Last.....dari tuan tanah kedaung..hehehe

 Ofiz korang ada sambutan hari raya ???



Dah baca jangan segan-segan Like entry ini yer :) Tq

1 Comments:

  1. comei2 belake..hiih..

    minggu depan jamuan raya opis..hiihi..mcm mls je....hahha..

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)