Thursday, February 14, 2008

smlm malas nk hapdate...

smlm aku bukanlah bz sangat tapi tahap kemalasan aku lebih dari tahap kebizian aku..hari ni pun malas..hari ni aku datang ofiz dengan drebar peribadi aku..muehehehehhe..sori yang..my hubby laa coz dier nak pakai keta hari ni nak pegi DOSH.xpayah masuk ofiz..tu la pasal dier nak pegi ngan keta coz nak kena berkejar kesana kemari berlari lari melawat loji hari ni..ptg semalam my hubby pegi pasar mlm sensorang..beli lauk..isterinya yang ala2 malas ni x payah laa pening2 memikirkan lauk apa yang perlu dimasak utk disantap..kadang2 penat2 aku masak tapi dier tak tambah nasi kira mcm sedih jugak..dah laa sejak akhir2 ni asyik sensitippppppp jer manjang..nak mengalir jer ayor materr ni..x tau laa psal apa..rasa sedih..rasa sayu..rasa pilu..naper erkk? adakah ini normal bagi ibu mengundang..eh, mengandung..wallahualam..

0 Comments:

Post a comment

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)