Monday, August 01, 2016

Pernah beli handbag di Zalora ?

Korang pernah shopping kat Zalora ? Kalau belum pernah , boleh klik kat sini laju-laju dan nikmati voucher bernilai  RM25 tau. Saya pernah shopping kat Zalora sekali dulu, tu pun sebab dapat voucher percuma. Kali ni saya nak beli handbag pulak sebab handbag saya memang wajib diganti dah. hahaha. Saya bukan penggila handbag dan kasut macam my ma. Dia memang saya tak dapat kira dah berapa handbag dan kasut yang dia ada.Siap offer handbag dia masa raya hari tu. Nampak nau buruknya handbag saya kan. 


Memang mudah shopping kat Zalora ni. Pilih kategori Women , klik Bags, Boleh pilih jenis beg yang korang nak, kalau saya Shoulder bags. 


Ini handbag pilihan saya . Saya tak kisah jenama atau harga, janji saya berkenan . Maklumlah bukan penggila handbag. Janji ada jer. 


Gambar ulang tayang bersama dengan hanbag dari Zalora jenama AR by Alfio Raldo

Bagus servis dari Zalora ni, hangbag sampai ke tangan saya dalam masa dua hari sahaja. Tak perlu bimbang sebab ada pilihan COD , so kalau barang lambat sampai pun tak ralat lagi sebab kita belum bayar lagi kan. 

Pernah beli handbag di Zalora ? 

Daripada Abu Ayyub RA bahawa Rasulullah SAW bersabda, “Sesiapa yang berpuasa di bulan Ramadhan, kemudian mengiringi dengan puasa sunat enam hari di bulan Syawal, pahalanya seperti berpuasa setahun”.

(Hadith Riwayat Muslim)


2 Comments:

  1. pernah jgk shopping di zalora sebelum ni..

    ReplyDelete
  2. tk pernh shopping online brg yg perlu belek2 dlu sbb kita mmg jenis suka belek2 and pegang material camne..sbb kalo tgk gmbr kdg2 cantik..takut dpt lain tp tgk kwn2 shopping online sronok

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)