Sunday, October 26, 2014

Mealshakes Membantu Anak Anda Yang Cerewet Makan Dan Kerap Sakit

Mealshakes Makanan Tambahan Paling Best Untuk Anak Anda | Penuh Nutrisi Semulajadi Untuk Kanak-Kanak

Assalamualaikum wbt..Salam Sejahtera..

Pada yang masih belum tahu, Mealshakes merupakan makanan tambahan yang paling mudah disediakan dan paling best untuk anak anda. Kenapa saya katakan best? Kerana ia ibarat ais krim vanilla yang sememangnya digemari anak-anak kecil. Bezanya, ia bukanlah makanan berbahaya seperti ais krim sebenar, tetapi ia merupakan makanan tambahan yang sangat banyak manfaatnya.

vitamin sesuai untuk kanak-kanak yang selalu sakit.jpg

Manfaat Dan Kebaikan Mealshakes Shaklee

Mealshakes merupakan makanan tambahan untuk kanak-kanak yang berumur setahun ke atas. Ianya seakan-akan susu berasaskan protein susu lembu, tetapi tidak sesuai dijadikan minuman utama kerana fungsinya hanya sebagai makanan tambahan. Diadun dan ditambah bersama 24 jenis vitamin seperti folat, vitamin B, zinc, zat besi dan pelbagai lagi menjadikan ia satu-satunya makanan tambahan paling lengkap di pasaran dan paling sesuai untuk kanak-kanak.
Mealshakes Shaklee paling ramai diambil oleh kanak-kanak picky eater. Picky eater bermaksud anak yang memilih makan. Jarang-jarang anak ini ingin memakan masakan harian anda. Ibu bapa mana yang tidak risau apabila melihat anak kurus keding dan hanya suka makan makanan segera seperti keropok dan sosej. Makanan tersebut bukan sahaja tidak seimbang malah bahaya untuk kesihatan dan otak kanak-kanak yang dalam proses membesar dan belajar. Maka, Shaklee yang mempunyai kandungan zinc di dalamnya membantu menaikkan selera anak-anak dengan cara yang lebih selamat.
Selain itu, Mealshakes juga tinggi serat yang mana dapat membantu anak-anak yang kerap kali menangis apabila ingin membuang air besar kerana masalah sembelit. Memang ianya kerap berlaku di kalangan kanak-kanak yang tidak sukakan sayuran. Sayuran dan buahan merupakan serat yang membantu melembutkan najis, tetapi jika anak-anak mengambil kedua-dua sumber ini dengan jumlah yang sangat minimal, memanglah masalah sembelit akan mengganggu masalah pembuangan anak anda. Kesian kan?

cara mengatasi kanak-kanak sembelit

Anak anda mempunyai masalah eczema? Bila ada masalah eczema, tentu sekali anak-anak sering mengalami kegatalan dan rengsa kulit. Adakalanya anak akan menangis apabila kepanasan. Anak saya yang sulung juga mempunyai masalah eczema. Kadang-kadang kasihan apabila dia terpaksa berpantang makan terutama apabila kami ke restoran. Masuk sahaja dalam kereta, cepat-cepat suruh saya bukak penghawa dingin kerana tidak tahan gatal di bahagian leher dan pelipat-pelipat. Alhamdulillah dengan mengambil Mealshakes dan sapuan Herbal Blend secara konsisten, parut eczemanya makin berkurang. Protein yang terdapat di dalam Mealshakes membantu membuang sel-sel rosak dan menggantikannya dengan sel-sel baru yang lebih baik. Hasilnya kulit, kuku, gigi dan tulang menjadi bertambah sihat, kuat dan cantik. Sekarang, jarang-jarang sekali mendengar keluhan Qistina mengalami gatal-gatal apabila kepanasan dan memakan makanan laut. Suka sangat bila anak sendiri mendapat kesan positif selepas mencuba Mealshakes.

cara mengatasi masalah eczema kanak-kanak

Paling menarik apabila Mealshakes juga membantu ramai kanak-kanak yang mengidap masalah asma. Sahabat saya sendiri, seorang doktor sering rasa sebak setiap kali anaknya diserang asma. Apatah lagi anaknya masih kecil. Kerap pula terpaksa berkejar ke klinik kerana perlukan bantuan nebulizer. Menitik air mata tau. Hati ibu kan sensitif, tentu sahaja sedih bila melihat anak tidak cukup oksigen untuk bernafas. Jika boleh bertukar kesakitan, ingin rasanya digantikan sahaja tempat anaknya itu. Dan syukur, setelah menggunakan Mealshakes,Omega Guard dan Chewable Vitamin C nafas anaknya jarang berbunyi ketika tidur. Jarang-jarang sekali kena tahan wad walau dahulu tidur di wad adalah satu kewajipan selang beberapa bulan. Kini Mealshakes, Omega Guard dan Chewable Vitamin C merupakan kawan baik anaknya itu.
Selain membantu anak-anak yang cerewet dalam memilih makanan, sembelit, eczema dan asma, Mealshakes juga boleh membantu:
  • meningkatkan imunisasi anak-anak yang kerap kali sakit dan mudah dijangkiti penyakit
  • liat untuk bersarapan sebelum ke sekolah. Pengambilan satu sudu kecil dibancuh dengan air kosong atau dimasukkan dalam susu sangat membantu anak-anak cergas fizikal dan minda sepanjang hari
  • membentuk sel darah merah yang sihat
  • sesuai untuk anak-anak yang tidak suka makan ubat atau vitamin berbentuk tablet
  • juga diambil oleh ibu hamil yang mengalami masalah alahan yang teruk. Mineral yang terkandung di dalam Mealshakes boleh membantu melengkapkan keperluan harian ibu hamil yang sering muntah-muntah apabila cuba untuk makan

cara atasi masalah kerap sakit kanak-kanak

Harga Mealshakes Shaklee

Harga satu canister Mealshakes ialah RM 113.75. Satu canister mampu bertahan sehingga dua ke tiga bulan bergantung kepada umur anak. Bermakna anda hanya peruntukkan lebih kurang RM 38 sebulan untuk keperluan lengkap anak anda.

cara mengatasi masalah semebelit kanak-kanak, eczema kanak-kanak, asma kanak=kanak, kerap sakit dan cerewet makan

Mahu lebih jimat dan keuntungan berlipat ganda? Terus sahaja sign up jadi ahli Shaklee. Anda akan memperolehi 15-20% penjimatan apabila jadi ahli Shaklee. Untung dapat, anak sihat. Siapa tidak suka kan?
Sekiranya anda berminat, jangan ragu-ragu lagi untuk menghubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi.


emel : poshykidz@gmail.com 
sms/whatsapp : 0146692610 
ID Shaklee: 894220 
COD Vitamin Shaklee : Nilai, Seremban, Sepang, Damansara, Mont Kiara  
*************************************************************************************************************************
Saya merupakan seorang ibu yang bekerja dari rumah. Dahulunya berjawatan sebagai jurutera di salah sebuah syarikat besar Malaysia, tetapi mengambil keputusan untuk meletak jawatan kerana melihat potensi yang sangat besar dalam bisnes Shaklee. Alhamdulillah, empayar yang saya latih semakin lama semakin berkembang.

Jika anda ibu bekerjaya yang menyimpan niat untuk menjaga sendiri anak-anak di rumah, atau pun anda ingin membantu meringankan beban kewangan suami anda, Shaklee merupakan medium terbaik untuk anda anda menyulam impian anda. Bersama saya, in shaa Allah anda mampu menjana pendapatan dengan hebat, setaraa dengan leader-leader yang berada di bawah kepimpinan saya.
Sertai saya dan hubungi saya dengan segera.




* This is sticky note advertorial entry. Sila skroll kebawah untuk entry yang terbaru  :) Advertise here? 

p/s:

Ada tak sesiapa berminat nak mengiklankan blog peribadi  atau blog bisnes serendah RM 36 setahun disidebar ? Terendah dipasaran. Tak dapat kat belog lain punya . 
Kalau beriklan  6 bulan dan keatas, korang akan dapat satu write ups yang bernilai RM50 secara PERCUMA.
Tiada Banner? Boleh saya designkan  sekali siap animation seperti contoh kat sini atau sidebar.

0 Comments:

Post a Comment

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)