Sunday, August 04, 2013

Set Bersalin Shaklee yang terbaik buat ibu berpantang

Sekarang ni ramai ibu-ibu sudah mulai sedar tentang kepentingan mengambil produk yang selamat untuk ibu dan bayi. Dah ramai yang tahu nak pilih produk penjagaan diri dan supplement untuk menjaga kesihatan diri. Malah dalam proses berpantang pun ramai yang dah bertukar dari jamu dan herba kepada Set Bersalin Shaklee.  



Hari ni nak bercerita sikit tentang Set Bersalin Shaklee sebagai alternative sihat dan terbaik buat ibu berpantang selepas bersalin. Biasa dulu mak-mak kita kalau lepas bersalin mesti guna herba dan jamu semasa berpantang kan? Untuk kecutkan rahim, untuk buang darah kotor, untuk kembalikan seri wajah. 

Tapi tahu tak kita kenapa herba dan jamu? Sebab dalam herba dan jamu tu kaya dengan zat vitamin yang diperlukan untuk pemulihan ibu selepas bersalin. Tapi badan kita tak kenal jamu dan herba. Bila masuk dalam badan, system tubuh perlu digest dulu untuk keluarkan vitamin dan zat yang paling ringkas yang badan kita kenal, barulah meresap masuk dalam darah dan tubuh kita dapat manfaatnya. 

Tapi semasa berpantang, ibu perlukan zat dan vitamin tersebut dengan banyak dan segera untuk menyokong penyembuhan dan penyusuan susu ibu . Kalau tak cukup zat, maka penyembuhan lambat dan kadangkala ibu jadi stress dan susu badan pun terganggu. 

Sebab tu kita biasa dengar mak-mak yang susu lambat keluar, luka lambat baik, walaupun dah berpantang makan ikut petua segala. Kenapa agaknya? Sebab badan tak dapat cukup zat, dah la sakit, makan kena catu, pastu nak dapat zat dan vitamin pun jenuh badan kena kerja keras nak proses! 


Haa sekarang Nampak tak? Sebab tu bila Set Bersalin Shaklee mula digunakan oleh ibu-ibu berpantang di Malaysia, kita dapati banyak testimoni positif seperti sembuh cepat dari luka, susu banyak, baby tak kembung, badan cergas walau malam tak cukup tidur.


Kenapa? Sebab vitamin-vitamin yang dikombinasikan dalam Set Bersalin Shaklee ni benar-benar menepati apa yang diperlukan oleh ibu berpantang. Sebenarnya terlalu banyak manfaat dan kebaikan set bersalin Shaklee ni termasuklah untuk bantu penyusuan susu ibu dan kuruskan badan dalam pantang.

Kalau korang nak tahu lebih lanjut lagi berkenaan Set Bersalin Shaklee dan semua Produk Shaklee  berserta Harga Produk Shaklee, jemputlah ke blog Pengedar Shaklee di bawah ni. Kalau diorang dekat dengan tempat korang dan korang nak COD pun takde masalah. 


Pengedar Shaklee yang di senaraikan di bawah ni adalah dari group yang diketuai oleh seorang Kaunselor Laktasi / Breastfeeding Counselor dan juga seorang yang dah makan Shaklee sejak tahun 1997. Maksudnya dah 16 tahun makan Shaklee! Seluruh keluarga mereka dah 16 tahun bersama Shaklee so In shaa Allah mereka ni boleh dikatakan banyak ilmu dan pakar tentang Produk Shaklee . Ye la dah 16 tahun uolls, kalau universiti dah jadi profesor gitu ;) 

So kalau korang ada masalah penyusuan susu ibu, atau nak dapatkan Produk Shaklee, silakan contact mereka ini Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia ado dik Non. 

 1. Set Bersalin Shaklee dari Pengedar Shaklee Kuala Lumpur lokasi Ampang 

 2. Set Bersalin Shaklee dari Pengedar Shaklee Shah Alam dan Klang

3. Set Bersalin Shaklee  dari Pengedar Shaklee Setapak, Wangsa Maju dan sekitar

4. Set Bersalin Shaklee dari Pengedar Shaklee Pahang, Kuantan dan Jengka. Penang pun boleh.

5. Set Bersalin Shaklee dari Pengedar Shaklee Pahang, Terengganu dan Cheras Kuala Lumpur

Yang paling best dalam blog Shakleeyang ni ada dia bagi Panduan Memilih Set Bersalin

So korang sangat digalakkan jenguk blog di atas sebab sangat membantu dalam membuat pemilihan set bersalin. Terima kasih kerana sudi membaca. Selamat memanfaatkan hari-hari terakhir Ramadhan dan selamat menyambut hari raya Aidilfitri yang bakal menjelma tak lama lagi. Salam sayang dari kami. 

* This is sticky note advertorial entry. Sila skroll kebawah untuk entry yang terbaru  :) Advertise here? 
p/s:

Ada tak sesiapa berminat nak mengiklankan diri, blog peribadi  atau blog bisnes serendah RM 3 disidebar ? Terendah dipasaran. Tak dapat kat belog lain punya . Kalau beriklan  6 bulan dan keatas, korang akan dapat satu review yang bernilai RM20 secara PERCUMA.Tiada Banner? Boleh saya designkan  sekali siap animation seperti contoh kat sini atau sidebar.



3 Comments:

  1. byj tu pil nk kene telan...demi kesihatan...

    ReplyDelete
  2. satu set berapa? makan serentak ke? panas tak ubat ni? takut effect kat baby..

    ReplyDelete
  3. yeayyyyy... ellissme nak bersalin lagi.. =)

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)