Thursday, July 07, 2011

Jom beli Kopi Radix...Mai Secawan.... Advertiser @ Elissmie

Korang suka minum kopi ? Aku bukanlah penggemar kopi sangat tapi kalo ada, aku minum lah. Memang dah lama tak minum kopi tapi tahun ni, buang tebiat rasa nak minum kopi ajer.Mungkin aku boleh cuba minum Kopi Radix ni yang terkenal dengan tagline dia "Mai Secawe tu kan " Mai Secawe= Mai Secawan. Ala , iklan kat tv yang mat salleh yang cakap kelantan tu :)


 Harga Pengguna

Semenanjung Malaysia: RM 34
Sabah & Sarawak: RM 36

 Jom kita terjah :-


Kalo korang nak tahu, pelbagai produk telah dikeluarkan menggunakan jenama Radix termasuk restoran HPA seperti Radix Fried Chicken (RFC). Radix adalah satu jenama.Kalo nak tengok list produk yang ada boleh klik sini : http://www.duniaherbahpa.net/produk.asp


Bukan setakat kopi ajer yang korang boleh beli.Macam-macam produk ada ok...Kesihatan diri ada, makanan ada, pendek kata "Macam-macam Ada lah " .Antara yang dijual adalah seperi kat bawah ni :-

bedak-wanita-v2.PNG
Adunan istimewa dengan haruman sitrus, bunga-bungaan dan rempah ratus menimbulkan keceriaan dan keselesaan agar terasa segar, nyaman dan harum.
Kandungan: 80 g

Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia: RM 6.50
Sabah & Sarawak: RM 8.00




Garam Bukit HPA (keluaran Halagel) adalah garam yang berasal dari kawasan Gunung Himalaya dan berada dalam bentuk asalnya. Ia adalah garam organik yang paling tulen, berkhasiat, paling bersih dan mempunyai struktur geometrik kristal yang amat sempurna.

Harga Pengguna:
Semenanjung Malaysia: RM 2.50
Sabah & Sarawak: RM 3.00


Femwash (Feminine Hygienic Wash) (BARU)
Pembersih wanita yang dirumus khas dari khazanah herba hutan negara dikeluarkan di dalam bentuk moden. Gunakan bila-bila masa terutama semasa dalam keadaan haid. Botol foam pump yang kecil senang dibawa di dalam beg tangan ke mana sahaja.

Harga Pengedar S/M:RM10.00 
S/S:RM12.00

Jom pakat terjah sekarang...Aku kata sekarang..sekarang laa wehh...

http://www.DuniaHerbaHPA.net/aqilahnajihah




Nak mudah lagi  Klik Disini Untuk Download E-Katalog Produk HPA versi softcopy (format PDF). Sementara ia masih PERCUMA.


DuniaHerbaHPA adalah Advertiser di elissmie.com Tempoh pengiklanannya adalah selama 10 bulan di  Elissmie.Com dan berharap dia berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan dan mendapat hits yang baik dari belog aku ni :)


p/s : 
Ada tak sesiapa berminat nak mengiklankan diri, blog peribadi  atau blog bisnes serendah   RM 3/Sebulan dengan belog aku disidebar ? Terendah dipasaran. Tak dapat kat belog lain punya . Tiada Banner? Boleh aku designkan  sekali siap animation seperti contoh kat sidebar yer :)
Boleh klik disini laju-laju   


3 Comments:

  1. saya sangat menyokong sesiapa yang tolong promosi produk orang islam...teruskan usaha anda

    ReplyDelete
  2. Banyak minuman drpd HPA, bukan saja kopi, koko dan susu pun ada.

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)