Wednesday, April 06, 2011

Coklat bukan sahaja untuk dimakan ???

Malah digunakan untuk Scrub?? Tak percaya ? Sila klik sini laju-laju. Mesti best giler kan bila scrub dengan coklat ni. Korang dah pernah ker buat scrub? Aku dulu ingat sebelum kahwin, nak lah membelai manja tubuh kat spa, tapi haram..sampai dah beranak sorang pun tak pergi-pergi..hehehehe.


Coklat cair ni, kalo cicah dengan strawberry , menangis Datuk CT tau :)


Tak sangka boleh guna untuk scrub yer...

Tempat yang selesa, mau aku tertidur sambil dibelai manja tu kan..hikss..

 Untuk memiliki kulit yang mulus dan gebu, jom mandi susu !!!

Korang nak manjakan diri tak ? Cepat dapatkan Full Body Scrub + Chocolate Mask Wrap + Full Body Massage + Aromatic Steam Bath + Hydrotherapy Milk Bath untuk 2.5 hours at I Gorgeous  dengan harga RM88.00 sahaja !!!Ada sesiapa nak belanja aku?


10 Comments:

  1. eliss.. belanja 8 hengget je boleh? ;)

    ReplyDelete
  2. wohooo klu aku ni smbil dia sapu sambil jilat..ekekekek;D

    ReplyDelete
  3. tk pernh lg try spa coklat..best kn kalo dpt rs

    ReplyDelete
  4. nyamannye!!! sambil berSPA.. sambil makan coklat tuh~ sonok2!!!

    ReplyDelete
  5. ada yang wat makan ni.. hihihi

    ReplyDelete
  6. pernahla mandi bunga, dilumur dgn kunyit tapi dgn coklat rasanya mcm tak sanggup je sbb rasa membazir je coklat tu. hehe

    ReplyDelete
  7. ish kalau aku ni mau makan coklat tu...hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)