Wednesday, October 21, 2009

Ingat aku tak dak ke Sewing Work Station?

Memang aku tak dak pun...hahahahaha....siot jer kan? menjahit pun tak berapa btol..Aku sungguh laa jelez dengan Kak Ros dalam entry INI dan Anasfadilah dalam entry INI..diorang ada Sewing Work Station sendirik...korang ada?Hidayah, bila nak tayang ko punya pulak?

Apa yang aku ada? cumalah ini...Tadaaaaaaaa...



buat permulaan, aku berjinak-jinak di dalam dunia menjahit...(tak kenal maka tak cinta kan?) jahit hook pada kain baju kurung yang tercabut..mesti ramai tak tahu buat lagikk kan? bagi yang tak pandai tengok SINI korang tau dak berapa pasang hook dan penyangkut (In omputeh-hook and eyes) dalam gambar tu? 104 pasang ..reganya 3 hengget jer beli kat Mydin dan set menjahit cuma rm 1.50..murahkan untuk memulakan perniagaan menjahit hook dan penyangkut pada pakaian???sila laa upah aku...hikss :)  email me elissmie [ at] gmail [dot] com hahahaha..



Lama tak blog pasal makanan since dah tak puasa kan..hikss..ni tribute untuk ENTRY ini...hikss..ada jugak orang jadikan aku yang tak seberapa ni sumber Inspirasi kan...Yang mana baik tu inspirasikan laa, yang mana tak elok tu, tolak tepi ok :)

Dan terima kasih untuk ENTRY ini jugak dari blogger yang baru aku kenal :) alamak, tadak hadiah laa nak kasi :) nanti join contest blog erkk..mana tau menang ker..hiks..




oh, ini bukan penaja hadiah contest aku k..ni suraya bersama printer yang dier dapat masa cabutan bertuah event semalam..she's so lucky!!!!!!!!!!!! jelez ai you...

3 Comments:

  1. ok2, balik nanti aku ambik gambo, klu siap kemas... wakakakaka.. berselerak ok... tapi kan... paling aku jeles dgn kwn ko tu.. huahuahaua, benci2, knp dia leh dpt lucky draw? bencikkkk!

    ReplyDelete
  2. hahaha..ada pulok buat pernigaan jahit hook and eyes ek..

    lawok betul la..

    hhahaha

    p/s::tapi idea menarik la..mmm

    ReplyDelete
  3. hehehe aku pun ade gak ko nak tgk???

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)