Friday, July 12, 2019

Jamuan Raya PPII

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Biar raya dah habis tapi kenangan harus ada. Gituhhhh. Hahaha. Mana tahu nak buat deko-deko tahun ke depan senang. Macam lah deko sangat kan. Tahun ni jadi AJK untuk Jamuan Raya PPII. Booth yang saya incharge Booth Pasembor. Order Rojak Karim je sebenarnya. Sebelum event bermula, ada tazkirah. So sempat lah kami transfer Rojak Karim tu ke dalam mangkuk. Tinggal tuang kuah je. Mudahkan kerja kami dan tak ada la nak kena beratur panjang gitu. Bijak kan team mak? hahaha



Team asal 3 orang je , saya , Yani dan Intan tapi bila hari kejadian jadi ramai. hahaha



Posing sementara menanti Rojak Karim sampai



Mini love pulak



Dah kenapa ada spek sorang tu. hahaha



Yang dah ada spek tadi tak keluar pulak ๐Ÿ˜€



Selfie pulak
Runcing dagu mak nak. Tq Oppo. hahaha



Rojak sebelum kami hidang




Tengok gambar terliur balik. Rojak Karim ni dulu Kak Ema yang mula-mula bawa kami pergi makan

Yang hujung-hujung tak dapat dah telur


Rojak  dah sedia untuk disantap


Siap sedia berbaris rojaknya


Antara yang terawal datang ke Booth kami


Nik  , Ros dan Ella..gituhh


Booth Nasi Ayam


Booth Lemang dan ketupat. Siap masak sendiri diorang ni


Booth Satay. Panas-panas bakar kat situ


Booth Kambing Golek. Ada ker sekor je. Memang tak cukup lah. hahaha

Nasib jugak sempat merasa. Lepas tu merasa lagi di meja VIP. hahaha

Semoga jumpa lagi tahun depan untuk pejabat kami dengan lebih seekor kambing yer Prof . hahahaha.


Sila rujuk sumber asal : https://bit.ly/2N1De8L

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)