Friday, October 11, 2019

Lunch @ Nasi Hadramot Shah Alam (Concorde Hotel)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Mengakhiri minggu ni dengan entry JJCM. JJCM @ elissmie antara entry yang paling banyak peminat di elissmie.com. Ni JJCM throwback tahun lepas .Tahun lepas kan mood swing sebab mengandung kan. Tak per . Biar lambat asal keluar gitu postnya. Kena up sebab orang belanja. Alhamdulillah. Kali ni pilihan makanan ala arab gitu. Nasi Arab lah apa lagi kan.


Nasi Arab . Sedap. Daging kambing lembut dan ayam juicy. 


Ntah apa nama rotinya. Dah hilang ingatan. haha


Hadramot Salad


Menu lain yang ada . Ni kategori Soups & Salad. 


Yang ni Main Meals 


Appertizers


Sesuai ni berdiet. Grills



Bukan nasi je ada. Pasta, pizza dam sandwic pun ada 


Pilihan minuman yang ada


Yang tukang belanja kena tutup atas permintaan. Terima kasih la tukang belanja. haha

Overall, makanan sedap dan portion banyak . Siap tapau pulak lepas tu. Dah la orang belanja. Tempat makan pun memang selesa la. Dalam hotel kot. hahaha. Nak privacy memang sesuai lah makan kat sini. 


Nasi Hadramot Shah Alam (Concorde Hotel)
Address: 3, Jalan Tengku Ampuan Zabedah C9/C, Seksyen 9, 40100 Shah Alam, Selangor
Waktu perniagaan : 
10 am - 2 am
Phone: 03-5510 239

Perbanyakkan Selawat di Hari Jumaat
Daripada Abu Aus bin Aus RA bahawa Rasulullah SAW bersabda : Sesungguhnya di antara hari yang paling mulia bagi kamu semua ialah hari jumaat, oleh yang demikian hendaklah kamu semua memperbanyakkan membaca selawat kepadaku pada hari itu, kerana sesungguhnya ucapan selawat kamu semua akan ditunjukkan kepadaku (pada hari kiamat nanti).

0 Comments:

Post a comment

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)