Wednesday, October 30, 2019

Lunch @ Jombali Plaza Shah Alam, Shah Alam

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. JJCM kali ni sempena sambutan birthday untuk Kak Ema. Kak Ema memilih tempat makan di Plaza Shah Alam. Lokasinya adalah di Jombali. Ni outlet yang baru buka di Plaza Shah Alam.Kena turun tangga sampai bawah untuk ke kedai makan ni.

Hari tu saya pilih untuk makan Asam Pedas siakap. Kak Ema pun nak makan yang sama. Ad pulak Asam Pedas seafood. Ida je pilih untuk makan Nasi Goreng Daging Lada Hitam. Overall , makanan sedap dan servis pun cepat. Oh satu lagi, tauhu bakar. Sedap jugak. Kuah macam sotong kangkung gitu. Makan panas-panas pulak tapi lupa nak snap pulak.


Sebelum tu bergambar dulu 


Bergambar selepas dah kenyang sebenarnya


Banyak manager dia amikkan gambar . Kita letak je la semua. haha


Sedia untuk dimakan .


Close up Asam Pedas Siakap. Asam pedasnya rasa macam termasin sikit dan kurang masam. Kalau tambah sikit masam lagi kick. Apapun abes licin je saya makan


Nasi putih lengkap dengan ulam timun, pajeri nenas, papadom dan telur masin. Asalnya set tu nasi hujan panas tapi saya request nasi putih baru kena dengan Asam Pedas kan


Yang ni Kak Ema ulang makan hari ni. Nasi goreng Ayam Berempah dengan percuma air serai katanya 


Promosi lunch


Promosi  dinner


Oh tertinggal satu lagi gambar. Lepas ni nak makan apa pulak yer? Tunggu Mak Yong buat pilihan pulak sempena birthday dia bulan November nanti. 

Apapun Terima kasih kak Ema belanja kami makan. We love u so strong lah :) Siap ole-ole dari Jepun lagi dan hadiah birthday. 

1 Comments:

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)