Thursday, January 11, 2018

Sambutan Hari Lahir Tertunda My Hubby dan My Nayla




 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.Sambutan Hari Lahir yang tertunda buat my hubby (2 Januari) dan my Nayla ( 8 Januari) . Sambut kat rumah 4 beranak jer pada hari Jumaat lepas . Tanya my Nayla, nak buat sambutan hari lahir dengan kawan-kawan kat tadika tak? Tak mau katanya. Mesti kes tak puas hati tahun lepas. hahaha.  So kita tunggu sambutan ramai-ramai dengan kawan-kawan yang tadika buat jer la lepas ni. Macam ni punya perangai pun ada . Kalau budak lain tak sabar nak potong kek. 

Sebenarnya masa hari selasa tu( 8 Januari) , my Nayla dah mengamuk nak suruh belikan kek. Silap saya jugak sebab lupa nak tempah kek sebab lama balik kampung sebelum tu. So saya round area rumah saya cari kedai kek. Tak jumpa. Lepas tu cakap kat dia jom la balik main basikal sebab hari sebelum tu beli basikal. Nasib helah menjadi. So start rabu dia berzikir mana kek. Sebab kek saya tempah hari Jumaat sebab order last minute. hahaha. Bertabahlah beberapa hari nak. 

Hari yang ditunggu dah tiba. Masa isyak tu my hubby turun pergi masjid. Dah plan dengan anak-anak nak surprisekan my hubby la konon. hahaha. Lepas isyak, dengar motor my hubby. Terus masuk bilik dengan anak-anak dengan kek. Tapi agak kantoi jugak sebab kotak kek terlupa nak sorok kat dapur. My hubby dah agak, mesti ada apa-apa ni sebab kek tak ada dalam peti dan bawah meja makan. Dia masuk bilik . Mission completed. My Nuha tanya, abah cari kami ke. Tak, rupanya Abah cari kek. hahaha . Harap my hubby touching la dengan efforts mak dan anak-anak yer. Sikit punya lama berdiri dalam bilik.


Happy birthday kesayangan, My hubby dan My Nayla. Semoga sentiasa dibawah rahmat Allah dan kasih SayangNya. 

My Nuha tumpang posing

Mak pun nak jugak . Terima lah hadiah dari mak dan anak-anak . Sama macam diswihlistkan di Lazada tapi dengan harga berbeza. hahaha


Chocolate Moist Cake with Chocolate and Cheese Topping . RM 50. Nak jugak boleh order dengan Kak Fida. Memang sedap dan tidak mengecewakan. Separuh sekali hadap. Terima kasih akak !


Topping creme brule yang biasa Kak Fida jual. 

Haish la sedapnya. Makan sejuk-sejuk. 


Basikal pilihan my Nayla untuk hadiah hari lahirnya. Nanti la cerita kisah basikal pulak. 

Ada ke yang lahir bulan Januari jugak  ? Selamat Hari Lahir dari elissmie.com ! 

Rasulullah bersabda: “Orang mukmin yang paling sempurna imannya adalah yang paling baik akhlaknya, dan sebaik-baik kalian adalah yang paling baik kepada isterinya.” [HR Tirmidzi]. 

My Nuha & Nayla | Aku Bukan Chef

1 Comments:

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)