Friday, September 19, 2014

Kekal Muda Dengan Olay Malaysia!

Oil Of Olay mula diperkenalkan oleh Graham Wulff pada tahun 1949.Akhirnya jenama dari Afrika Selatan ini berjaya menembusi pasaran dunia dengan barisan produk penjagaan yang dianggap sebagai ‘penemuan bijak’ oleh ramai wanita.Berita baik untuk korang semua ni .Setelah beberapa dekad membawakan koleksi produk penjagaan dan kecantikan kepada wanita di seluruh dunia, Olay kini sekali lagi mencetus revolusi dunia kecantikan dengan memperkenalkan produk Olay Total Effects yang merupakan ejen anti-penuaan terbaik untuk para wanita.


Selain bertindak sebagai ejen anti-penuaan, produk Olay Total Effects juga menangani masalah kulit berminyak, menghilangkan kedutan dan garisan halus, menghaluskan kulit serta mencerahkan. Pendek kata, segala masalah kulit boleh ditangani dengan hanya menggunakan produk Olay Total Effects.


Jadi, siapakah yang harus menggunakan produk Olay? Jawapannya adalah..semua wanita yang ingin kekal muda dan memiliki kulit muka yang sempurna. Adakah produk ini sesuai untuk semua jenis kulit? Jangan bimbang kerana setiap produk yang dikeluarkan oleh Olay Malaysia adalah disahkan selamat digunakan dan juga halal.So korang boleh gunakan tanpa ragu-ragu tau !


Untuk korang yang mungkin tidak mempunyai masa untuk pergi ke farmasi berdekatan untuk membuat pembelian, gerakkan kursor kat laptop tu dan layari laman web ZALORA Malaysia sekarang juga! Ini kerana, produk Olay juga boleh dibeli secara online di ZALORA dan juga akan dihantar terus ke rumah korang secara PERCUMA!

6 Comments:

  1. waaaa dah jual online? bagus bagus

    ReplyDelete
  2. pernah guna pencuci muka olay.. tapi kulit saya tak nak terima :(

    ReplyDelete
  3. iklan berbayar nampakkkk~
    masyuk lah lepas nih.. hahahaha

    ReplyDelete
  4. diriku mmg pakai olay.. kekonon nak sentiasa awet muda gitu hihihi tp alhamdulillah takat ni pakai produk olay serasi ngan kulit. best murah plak tu :)

    ReplyDelete
  5. dulu mmg pakai total effect ni..

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)