Programmer by day & Lifestyle Bloggger

makhluk tuhan paling gojes atas muka bumi sedang gigih tulis komen. Terima kasih :)

Monday, April 11, 2011

Dan Pemenangnya ialah...

Hari ni nak umum pemenang untuk pengomen entry penaja2 contest me yang lepas.Berikut adalah senarai peserta. Duplicate comments pun aku kira as 1 cabutan ok. Mari kita lihat siapa yang kena...


1.Kancilbiru
2.Mama Zharfan
3.h4ni3
4.isabelle
5.Sharinginfoz
6.Nad @ MamaZakwan
7.ummi sofiyyah
8.Fieda
9.SyUhAdA
10.Cute MuM
11.Nisa' Azman s
12.mama tisya s
13.hazman aka species1980
14.Lin Azlina
15.Nad @ MamaZakwan
16.ummi sofiyyah
17.ummi sofiyyah
18.SyUhAdA
19.Cute MuM
20.Nisa' Azman
21.mama tisya
22.Mama Zharfan
23.eT
24.NINIEZANE
25.Nad @ MamaZakwan
26.ummi sofiyyah
27.SyUhAdA
28.Cute MuM
29.Nisa' Azman
30.mama tisya
31.Mama Zharfan
32.aLeesYa's Mummy
33.|| NaFiRaa ||
34.CuppyCakeMommy
35.NINIEZANE
36.Nad @ MamaZakwan
37.ummi sofiyyah
38.Cute MuM
39.Nisa' Azman
40.mama tisya
41.Mama Zharfan
42.isabelle
43.|| NaFiRaa ||
44.Intan
45.Nad @ MamaZakwan
46.ummi sofiyyah
47.Cute MuM
48.Nisa' Azman
49.mama tisya
50.Baby Intan
51.Mama Zharfan


Encik random, sila mulakan undian sekarang yer..Cer pilih..Cer pilih...

Dan pemenangnya ialah ummi sofiyyah

sila emailkan alamat dan no hp ke elissmie[at]gmail[dot]com dengan kadar segera yer...


boleh aku pos FM ni jap lagi !


p/s :
 

Teaser omputeh cakap....cer teka, cer teka :p


Pilihan boleh rujuk entry ini :p Smartphone, belum ada lagi ni...eh, ada orang nak belikan?


Dah baca jangan segan-segan Like entry ini yer :) Tq

9 Comments:

  1. teaser : mesti dh dpt smartphone tu kn :)

    ReplyDelete
  2. hehe nokia c3 pink ..welcome to the club :)

    ReplyDelete
  3. hehehe...bestnya dh dpt smartphone

    ReplyDelete
  4. Walaweh!!!! dh beli tepon baru dah!!! jelesnye!!!

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...yeyy.. menang....!! jap g ummi bg details yer...tq Eliss

    ReplyDelete
  6. yeayyy eliss beli tepon baru....lalalala

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)