Saturday, May 24, 2008

Urutan Labah-Labah & cakaran harimau...

Tujuh langkah yang perlu dilakukan dalam teknik urutan `cakaran harimau' dan `urutan labah-labah' untuk membolehkan isteri disayangi oleh suami masing-masing.oleh Siti Nor Bahyah Mahmood.

1. Mula dengan urutan pada bahagian tengkuk dan terus turun ke bahagian pinggang.

2. Buat cubitan jemput-jemput (cubit ngan lembut) pada kedua-dua tulang belikat dan tulang belakang.

3. Utk langkah ketiga ni. Sila pastikan kuku anda telah dipotong pendek. Dengan gaya seperti hendak mencakar, cakar bahagian belakang badan pasangan bermula dari tengkuk membawa ke pinggang melalui tulang belakang dengan lembut penuh kasih sayang. Bukan kasar ek. Dan dilarang membunyikan 'aum' cam rimau.

4. Bila tangan anda berada di pinggang pasangan utk teknik no 3 tadik, gunakan teknik urutan cam labah-labah panjat dinding dan urut dari pinggang naik ke tengkuk.terbalik dengan yang no 3 tadik. Paham ek.

5. Ulangi langkah 3 dan 4 beberapa kali ikut suka la.

6. Genggam tangan anda, cam nak tumbuk orang tu, dan tumbuk-tumbuk lembut belakang badan pasangan anda.

7. Akhir sekali bisikkan ketelinga pasangan anda "Aku Cinta Pada Mu", "I Love You" dan perkataan yang sewaktu dengannya untuk mengungkapkan bahawa anda sayang pada pasangan anda. Ok.

credit to Tokeikedai.Net

Tu dia. Selamat Mencuba Ok.Aku dah tahu lama mender ni tapi masa aku tahu dulu aku masih belum ber'hubby'..skang ni aku nak try laa praktis kat my hubby lak..hahahaha..nanti bila dah berkesan aku inform laa..harap x calar balar laa my hubby..muehehehehe...

0 Comments:

Post a Comment

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)